
Odgoj i obrazovanje - iz teorije u praksu
Cijena:Kartično plaćanje
Biblioteka
Sadržaj
Za studente, (buduće) učitelje, (buduće) roditelje.
Format: 26,5 x 18,5 cm
Opseg: 271 stranica
Uvez: Tvrde korice
Iz sadržaja:
- Razvoj pozitivne slike o sebi
- Zašto naučiti jahati slona
- Kako biti kreativniji, mudriji, ljubazniji
- Zašto je važno biti uporan, radoznao i otvorenog uma
- Kako pokazati zahvalnost
- Možemo li postati sretniji
- Koja su obilježja dobre obitelji
- Roditelj helikopter? Ne, hvala. ...
Iz sadržaja:
- Razvoj pozitivne slike o sebi
- Zašto naučiti jahati slona
- Kako biti kreativniji, mudriji, ljubazniji
- Zašto je važno biti uporan, radoznao i otvorenog uma
- Kako pokazati zahvalnost
- Možemo li postati sretniji
- Koja su obilježja dobre obitelji
- Roditelj helikopter? Ne, hvala.
- Djeca (i roditelji!) s posebnim potrebama
- Popustljiv odgoj i put do pakla
- Uloga djeda i bake u odgoju i obrazovanju
- Zagonetka samoubojstva
- Što je zajedničko Tarzanu, Don Kihotu i Batmanu?
- Važnost igre u životu odraslih
- Odgoj i obrazovanje stari(ji)h osoba
- Razvoj pozitivne slike o sebi
- Zašto naučiti jahati slona
- Kako biti kreativniji, mudriji, ljubazniji
- Zašto je važno biti uporan, radoznao i otvorenog uma
- Kako pokazati zahvalnost
- Možemo li postati sretniji
- Koja su obilježja dobre obitelji
- Roditelj helikopter? Ne, hvala.
- Djeca (i roditelji!) s posebnim potrebama
- Popustljiv odgoj i put do pakla
- Uloga djeda i bake u odgoju i obrazovanju
- Zagonetka samoubojstva
- Što je zajedničko Tarzanu, Don Kihotu i Batmanu?
- Važnost igre u životu odraslih
- Odgoj i obrazovanje stari(ji)h osoba
U prvom dijelu se razmatra pojam odgoja i obrazovanja, područja, oblici, načela i tipovi teorija koje se bave odgojem i obrazovanjem. U drugom su dijelu obilježja odgoja i obrazovanja nasuprot manipulaciji, ciljevi, područja i sadržaji s osobitim naglaskom na razvoju pozitivne slike o sebi, pozitivnih osobina i poučavanju sreće.
U trećem dijelu je obrađena uloga pojedinih čimbenika socijalizacije (obitelji, vrtića, škole i td.), a pažnja je posvećena odgoju i obrazovanju odraslih i starijih osoba. Literatura obuhvaća gotovo 400 izvora. Na kraju su rječnik i kazalo pojmova te kazalo imena.
U znanstvenom razmatranju teorije i prakse odgoja i obrazovanja autorice podjednako uspješno prikazuju obilježja pedagogije kao teorije, a posebno uvjerljivo i ilustrativno prikazuju primjenu određenih teorijskih postavki u praksi pri čemu je važna aktivnost čitatelja. To se ostvaruje poticajima kao što su Aktivnosti (Istražite! Potražite! Izaberite! Prisjetite se! Itd.) zatim Iz teorije u praksu (s prijedlozima o postupanjima u praksi), Preporuke za čitanje, Preporuke za gledanje, kao i brojni tekstovi u okvirima: iskustva, priče iz života, zanimljivosti, dječje izjave…
Rekli su o knjizi:
“S obzirom na takvo razmatranje sadržaja, tj. povezivanje teorije i prakse, knjiga je namijenjena i studentima na nastavničkim i učiteljskim studijima i znanstvenicima u području obrazovnih znanosti i praktičarima (odgojiteljima, učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima u predškolskom odgoju, osnovnim i srednjim školama), ali i roditeljima koji će u njoj naći brojne savjete, poruke i preporuke. Može se slobodno reći da tekst ima širi znanstveni i društveni značaj.”
Dr. sc. Vladimir Strugar
“Pitanja odgoja i obrazovanja kojima se bavi ovo djelo zaokuplja znanstvenike i praktičare već stoljećima. Znanstvenici pokušavaju odgovoriti na pitanje koja je moć odgoja i obrazovanja u razvoju pojedinca i društva, a praktičari koji djeluju u području odgoja i obrazovanja nastoje teorijske spoznaje primijeniti praksi. Stil pisanja autorica vrlo je koncizan i jasan pa čitatelja ni u jednom momentu ne ostavlja u nedoumici što je autor htio reći. Da bi što bolje objasnile određeno pitanje autorice se služe tekstom, citatima, vicevima, opisom iskustva i primjerima, kojima rukopis obiluje. Tekst je na svoj način provokativan i potiče na razmišljanje. To je djelo koje se ne čita samo jednom. Knjizi će se čitatelj vraćati svaki put kada bude želio provjeriti svoja razmišljanja o odgoju i ući u tihi dijalog s autoricama, ali i sa samim sobom. “
Dr. sc. Dubravka Maleš