iep.hr Popularna psihologija

Recenzija: Bolje biti vjetar nego list

Knjiga pruža optimističan pogled na mogućnost poticanja razvoja dječjeg samopouzdanja. Premda autorice ne daju gotove recepte, smjernice koje daju dovoljno su specifične da se mogu konkretizirati u svakodnevnom životu.

Gordana Keresteš


Didaktika i kurikulum

KNJIGA JE TRENUTNO RASPRODANA!

Autor(i): Dubravka Miljković, Mijo Cindrić, Vladimir Strugar

Cijena: 250,00 kn

Format: 18x26cm

Broj stranica: 290

Uvez: Tvrdi

 

 

 

O UDŽBENIKU

Udžbenik Didaktika i kurikulum aktualizira i ugrađuje suvremene teorijske pristupe, organizaciju i vrednovanje u osnovno didaktičko polje. Dva su dijela knjige: Didaktika kao samostalna pedagoška disciplina i Kurikulum: teorija i praksa.

U prvom dijelu razmatraju se osnovni pojmovi iz didaktike i to od povijesnoga pojma, njegova određenja i zadataka didaktike, preko didaktičkih teorija, odnosa s drugim znanstvenim disciplinama i određivanja temeljnih pojmova. Ovaj dio predstavlja sintezu razvoja didaktičke misli u svijetu i u nacionalnome kontekstu.

Drugi dio usmjeren je k teoriji i praksi kurikuluma. Obrađuju se: razine pripreme i primjene kurikuluma, njegove koncepcije i struktura, sastavnice kurikulumskog plana - od utvrđivanja potreba u odgoju i obrazovanju i njihovog prevođenja u ciljeve učenja preko uvjeta za realizaciju kurikuluma i organizacije nastave (nastavnih metoda i strategija) do vrednovanja učeničkih postignuća i samog kurikuluma; zatim: kompetencije, obrazovni standardi, obrazovna politika i kurikulum...

Okviri: crtice iz književnosti, zanimljivosti, iskustva iz prakse, poticaji za razmišljanje i raspravu, preporuke za čitanje

 


 

Recenzije

Udžbenik „DIDAKTIKA I KURIKULUM“ u potpunosti ispunjava očekivanja i zahtjeve koji se postavljaju pred suvremeni sveučilišni udžbenik. Zasnovan je na suvremenoj znanstvenoj literaturi, prezentira više različitih teorijskih polazišta, a upućuje studenta na kritičko čitanje i kritičko mišljenje. U tekstu su na uobičajeni način navedene reference (izvori) gdje studenti mogu više pročitati i naučiti ili gdje mogu temeljitije uspoređivati različita znanstvena gledanja i znanstvena objašnjenja socijalno pedagoških fenomena. Također smatram posebno vrijednim konkretne primjere (case study), izuzetno ilustrativne tekstove iz različitih izvora koji potiču na razmišljanje i ilustriraju znanstvene teorije, načela, klasifikacije te konkretne podatke iz istraživanja školske i odgojne prakse na području Hrvatske.

Treba istaknuti izuzetno kvalitetno didaktičko i metodičko oblikovanje i vođenje korisnika kroz sadržaj udžbenika. To je postignuto poticajnim pitanjima na početku svakog poglavlja, zatim grafičkim oblikovanje i pratećim crtežima te primjerima u okvirima koji ilustriraju osnovni tekst i pitanjima za razmišljanje na kraju svakog poglavlja.

Prof.dr.sc. Milan Matijević

Udžbenik je rezultat timskoga rada i pisanja u kojem se susreću različita bogata mišljenja na isto tako bogatom iskustvu autora. U svakom slučaju, djelo je originalno s više stajališta: pristupnoga, jer se u njemu problemima i predmetu pisanja pristupa na originalan način što je vidljivo iz preloma svakog pojedinog poglavlja; selektivnoga, jer je izbor sadržaja, ne samo primjeren cilju pisanja udžbenika, nego je slojevito biran kao i bogato raznovrstan čime se upotpunjuje slika prikazanih sadržaja; eksplikativnoga, jer su se autori potrudili da na različlte načine i s više strana osvijetle svako poglavlje pri čemu su se služili spoznajama iz različitih teorijskih domena kao i razumnim suprotstavljanjem različitih teorijskih obrazaca i konačno, sustavnoga, jer su materiju osustavili na originalan način ukidajući nepotrebne granice među znanostima i disciplinama kojima se argumentirano služe u krosdisciplinarnom pristupu. Sadržaj udžbenika kompatibilan je s programom niza predmeta na Sveučilištu: Didaktika, Didaktika - kurikulumski pristup, Didaktika - poučavanje i nastava nastavničkih smjerova na Prirodoslovno-matematičkom i Kineziološkom fakultetu, Likovnoj i Muzičkoj akademiji te u programima za stjecanje pedagoških kompetencija.

Prof.dr.sc. Vladimir Jurić

Mnoge odgovore na pitanja u vezi s didaktičkim osnovama kurikuluma mogu tražiti ne samo budući učitelji i profesori već i svi oni koji se bave obrazovanjem. Zapravo, ovo djelo premošćuje jaz između deklarativnog i ostvarivog kada je riječ o suvremenoj nastavi i pitanjima obrazovanja. Udžbenik Didaktika i kurikulum predstavlja jedan odmak od teoretiziranja o kurikulumu, implementirajući ga u praksi te predstavlja vrijedno štivo ne samo budućim studentima, već i svim praktičarima u sustavu odgoja i obrazovanja.

Prof.dr.sc. Anđelka Peko

Možda će vas zanimati!

Navika uspjeha |  Kirurški eliksiri mladosti

Novi naslovi

Psihologija obrazovanja

Drugo, izmjenjeno i dopunjeno izdanje.

Cijena: 480,00kn

Saznaj više


Povoljna kupnja

Ljubav i popratne pojave Sve što ste željeli znati, a drugi su se usudili pitati

Cijena: 60,00kn

NARUČI